waste of time

Åhå till jul kommer mitt hår säkert vara jättefint.
Långt mörkt hår och pannlugg, jag ska satsa på det och om det blir knepigt så är det bara att klippa av igen till käken jappjapp.
Usch vad jag har kalla fötter.
Vi har haft dumdum "lilla os" med skolan idag. Tråkiiigt. Vi hade tråkig grå färg också. Tråkiga möss, fast ganska söta. Jag träffade i alla fall Cornelia en liten stund, hon är trevlig.


Mette har jättejättelånga naglar!

Sen träffade jag Dennis, också trevligt.
Också var jag nära på att dö på biblioteket när jag av någon anledning inte kunde sluta skratta med Eva.

Jag hatar dumma diktböcker med dumma djupa dikter som inte betyder något. Mycket skit och himla lite bra säger jag bara. Fast det bra är jättebra. Jag satt och kikade i en på biblioteket som hette "titel" och hade dikter av olika författare. Vissa helt okej, och vissa bara dåliga som attan. En stod det något om att hon såg James Blunt på rosa/vita moln(?)

Jag fryserfryserfryser.
För det är kallt här.
Nu kom jag på att jag glömde stänga balkongdörren.

Mina strumpbyxor har två stycken 5 cm breda maskor i sig. Mina fina gråa nylonstrumpbyxor.

Jag är så lycklig för att jag har Kasper, han är världens finaste.

-Time you enjoy wasting is not wasted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0