Trött-trött-trött



Jag & Omben

Nej jag ljuger lite, så himla trött är jag inte.
Dagen har spenderats delvis på stan men mest på minervaskolan med Kasper för att fira hans pappa och även hjälpa till där. Väldigt trevligt, väldigt roligt, väldigt god mat, väldigt trevliga människor så det var en lyckad kväll. Grattis till Kaspers pappa som fyllt 50.

För mig är det lite av en lättnad att ha börjat skolan trots allt. Att komma in i lite rutiner och göra någonting vettigt. Det känns viktigt för mig. Dessutom gör det att man uppskattar att sova ut på  helgen, och roliga tillfällen mer än på sommaren när man är ledig hela tiden och har roligt mest jämt, om ni förstår vad jag menar. För mig är det skönt i alla fall.

Och nej, jag hatar inte mig själv, det var en impulsgrej som varade i en kväll (kanskekansketvå). Men så får et kännas ibland, japp. Just nu känner jag mig vacker och allt sådant och det är nu och bara nu som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0