Rysningar längs ryggen

Smått kyligt.

Argfulledsengråledsenointressantfulångetsargledsen, kall.

NU SKA JAG LÄSA


Finns bara en sak. Tecknandet.
Jag ska teckna istället.
tecknatecknatecknafinttecknateckna.
Jag gillar att teckna.
Jag gillar att kolla på det jag har tecknat.
Jag vill stänga in mig i ett rum för alltid och lyssna på Ane Brun och teckna.

Jag är trött, och jag känner hur ensamheten smyger sig upp i halsen på mig.

Vill ändra allt, allt från mitt utseende till mitt tänkande, alltalltallt.

USCH

Kommentarer
Postat av: moa

älskar dig. kom hit



ps. din blogg"design" är superfin! ds.

2009-08-03 @ 21:45:37
Postat av: Kasper

Jag älskar dig som du är just nu.

2009-08-03 @ 23:07:41
URL: http://astaggadastronaut.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag älskar att teckna och jag älskar Ane Brun.

2009-08-24 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0