Något som gör mig glad, utöver min underbara pojkvän

Något som gör mig riktigt glad är denna kvinna på lookbook. När hon lägger ut sina outfits illustrerar hon även dem med en tecknad liten bild. Så himla underbart!


Det är bara så himla härligt.
Gör mig sugen på att måla, men jag har inga ideér.
Jag förstår inte varför. Förut kunde jag bara sitta och teckna väldigt mycket och ofta. Nu, nu har jag ingen inspiration.
Ingenting.
Jag gillar ju att teckna av folk och saker, jag tror att jag ska klicka runt lite på lookbook och se om jag har lust att teckna av någon. Eller åtminstonde få lite ideér. Skulle inte vara helt fel.

Jag är glad, vet inte varför. Bara är det, skönt.
Något som gör mig glad, alltid är fidelity. Det är min nuvarande favoritlåt. Om du som kikar på det här inte har hört den, ta dig tid att lyssna för det är verkligen en underbar låt. Och om du har hört den, lyssna igen och igen!


Det som gör mig glad är att hon sjunger "And it breaks my heart" med någon sorts lycka. Känns som att det inte spelar någon roll i längen att man mår dåligt ibland. Eller något, glad blir man i varje fall.
Sen har hon ju vackraste rösten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0