Björksjön är ett fint litet ställe

Jag är ute på landet hos mina farföräldrar som har ett jättemysigt hus, farmor har ett enormt (Enligt mina mått) trädgårdsland och till lunch idag hade hon gjort go'aste grönsakssoppan endast på egenodlade(Kan man säga så ens?)Grönsaker. 
  Åkte efteter lunchen de 4 milen in till Sollefteå, för farmors del för att handla mat, medan jag och pappa knallade runt i affärer. Jag köpte lite grejer på rea, en jättefin mörkblå top med en stor rosett i urringnigen, en finfin grön/vit rutig skjort-tunika eller vad det nu kallas. Köpte även lite fina sockar och nya(HELA<3) strumpbyxor.
  Villvillvill visa mina fina saker, båda två passade perfekt ihop med det röda nagellacket som jag täckte naglarna med i onsdags innan jag cyklade in till stan för att gå på bio med Kasper. Efteråt, var fint och det tänker jag behålla för mig själv. Jag var lycklig ute i den kalla nattluften. 

 Idag, i stan gick vi och åt morotskaka på ett litet café med fina, vita stolar med hjärtan på och små runda bord.

Nu sitter jag här med ett par jättefula mörkgröna träningsbyxor på mig eftersom att vi var ute med båten på den spegelblanka sjön ikväll. Dessutom är de otroligt sköna. Jämnar ut det med att ha fint hår och röda naglar.

Jag saknar Kasper.
Nu ska jag lägga mig och teckna, sen ska jag läsa på Stephen King boken "Stark"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0