Jag måste fixa bättre header :( och bakgrund ><

.  
Jag borde sikta på att skaffa ett liv. Jag tror helt seriöst att jag är lite mera annorlunda än alla fjortisar i världen bara för att jag inte gillar hiphop, idomin, foundation och fjortisbråk. Jag antar att det bara är att ljuga för sig själv, Eller?
 Fast jag tänker endå fortsätta tro det ett tag till. Bara ett litet tag, det känns bra att inte behöva tro att något annat är sant. 

Dethär funkar inte jag måste försöka skaffa ett nerladdnings program, här hos mamma finns det INGEN musik och inget nerladdningsprogram. Pga det är jag typ beroende av musiken i min mobil som innehåller:

A fine frenzy
Anna Ternheim
Artic monkeys
Beatles
Billy talent
Dashboard Confessional
Death cab for cutie
Jason Mraz (dock inte I´m yours för den är inte ens hälften så bra som allt annat han har gjort)
José Gonzalez
Kaiser Chiefs
Nina Simone (feeling good)
Opeth
Paul McCartney
Rooney
The Killers
The strokes
Timo räisänen
John Lennon
Veronica Maggio
The automatic
 
JUSTJA :D mitt liv blev aningen bättre när jag hittade en gammal pokémon film i en gammal låda, där har jag nattens sysselsättning efter en hel del degande framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0