Godmorgon Umeå. Eller något.

Jag är trött. Man ska inte vara trött såhär tidigt. Min plan är att vara vaken hela natten ikväll och hela dagen imorgon för att sen gå och lägga mig mellan 19.00 och 21.00 och på så sätt försöka ändra min sovrutiner. Hur bra det går ser vi på söndag.

På tal om ingenting så såg jag idol hos min vän Ronja idag. Jag förstår verkligen inte varför inte Johan åker snart. Robin E åkte ut idag. Sög ju, han var ju bättre än både den andra Robin och Johan, tyckte jag.

Nu medan intresseklubben väl har fattat sina pennor och är uppvärmda så kan jag berätta två saker:
1. Jag har kommit på hur underbart det faktiskt är med gitarr, synd bara att jag har klippt ned mina naglar för mycket så nu kan jag knappt spela. Och nej jag klarar inte av plektrum för jag är ovan.
la
2. Månen lyste väldigt mycket ikväll. Det var ljust, väldigt ljust. Dom som missade det, ja dom missade det helt enkelt.

3. Skivan Separtion road är väldigt bra så människor där ute som faktiskt inte har hört den ( det måste finnas ett par ) kan ta sig tid att lyssna.

4. Där failade jag jag skulle bara skriva 2 saker ._.

ja 
Umeå var fint ett tag. Sen kom det snö på backen och det blev ännu finare. Sedan smälte snön till vatten och frös på. Nu är Umeå en stor fälla avsedd för att jag ska halka, vi får se hur länge vi kan hålla oss ifrån det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0