Nostalgi

Okej dom spelade nyss hey there delilah på pappas lilla gula radio i köket som jag för informationen måste lära mig på gitarr, alla verkar kunna den utom jag.
  Men vafan, nu bytte dom till den där bruden som sjunger dance saken. På tal om den så håll er ifån Kasper han har fått pest.
Om någon undrar ( även om ni inte undrar får ni läsa dethär nu )  varför jag plötsligt kommer mig för att skriva på bloggen så är det för att min pappas dator suger = bdb och lastfm buggar hela datorn, har fått lov att starta om den ett antal gånger nu till jag kom på vad det berodde på.
  
 Anna Ternheim kommer till Umeå i Mars :D:D (jag är 99% säker på att det var Mars) så det blir att lägga pengar på det efter jul :D:D
 Juste jag ska klippa håret kortare efter jul också när jag har pengar :)
 Lawl jag har ju inga pengar nu så det är en massa saker jag ska köpa efter jul sen när jag har pengar.  

Kan någon påminna mig om att jag verkligan MÅSTE göra klart min robinsonad. Nädu jag måste nog ta tag i det arbetet nu starting, right now

Så ja, slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0