Aloha

Hallå. Mitt huvud är mos. Trots detta ska jag fara på träningen idag, det kanske släpper.
Min hund är sjuk.
Seriöst jag lovar hon kommer säkert dö.
Okej kanske inte men hon har typ ont i benet/ryggen. Hon haltar på ett bakben, om hon nu ens kommer sig för att gå. Hon skakar jätte mycket också.
Nu är hon som tur är hos vetrinären, så vi får se vad som händer.

Jag är. Jag vet inte vad jag är, ledsen? nej det låter fel. Låt oss säga såhär, jag är som vanligt på dagarna förutom att jag alltid är trött. Jag är trött för att jag alltid får tid att tänka på natten = jag blir ledsen/deprimerad över en massa saker och är rädd att jag inte ska vakna igen. Jag kan tillexempel börja tänka på saker som Patriks död. Att det var mitt fel. Att jag kunde ha gjort något om jag hade varit där. Egentligen vet jag att jag inte hade kunnat göra en sak i världen den dagen
1. jag var ovetande om det medan det hände
2. vad ska en dum 14årig liten flicka göra åt en hjärtinfarkt?
 Dethär har i sin tur resulterat i att jag har börjat drömma en massa. En hel del faktiskt, det kan vara om vad som helst, sen när jag vaknar känns det så verkligt. Som om det har hänt. Sjukt.
Om jag då inte är ledsen då när jag får tid att tänka så tänker jag ut ett problem som jag kan ligga sömnlös över istället. Duktigt. Sen är jag trött i skolan och får ont i huvudet hela tiden - som nu.

Det kan verka som att jag har ett jobbigt liv, det har jag inte heller. Jag bara beklagar mig över småsaker hela tiden, vad är menningen me det egentligen?
Ingenting.
Det är bara ett faktum.

Kommentarer
Postat av: Maria

äh, jag hämtar den sen när jag behöver den ;)

2008-12-04 @ 19:42:24
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0