aldrig

Aldrig, kommer aldrig att börja fjortis blogga, inget åååh kolla vad jag köpte idag, bara en clean blogg, med lite bilder och lite texter, inget annat, inte <3<3 ingen bekräftelse okej? vad som återstår när man tar bort detdär, det vet inte ni, folk gillar att läsa fjortisbloggar och det är sånna bloggar som det finns gott om. Men bra, ju färre som kollar min blogg desto färre kommentarer.  Det finns endå inget speciellt i mina dagar, jag träffar kompisar , hänger med dom men det är väl inget att skriva om eller? nä precis. usch ingen av alla er fjotisar som av nån anledning råkar se denhär bloggen kommer fatta ett skit menmen.


helvette så tråkigt jag har, inte ens gratis sms så man kan ta kontakt med någon
hmm, ja PAINT, smart jag





Kommentarer
Postat av: Maria

haha, och icket kan man ringa mig? ;p

2008-08-17 @ 02:06:00
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0